onsdag 9 november 2011

Ärtskott

Bilden i förra inlägget blev ju onekligen bedrövlig, men det hade börjat bli mörkt och jag hade handskar på mig, så jag fick försöka trycka av mobilkameran med näsan... Ett stort land blev det i alla fall, har inte mätt det än, men jag skulle gissa på 15x6 meter ungefär, så jag tror att jag ska få plats med allt jag tänkt mig.
När det nu börjar bli vinter händer det ju som sagt inte så mycket på odlingsfronten, men för ett tag sedan hittade jag ett "recept" på ärtskott. Nu har jag slutligen kommit mig för att göra ett försök. Snart ska det förhoppningsvis komma upp något gott!

1 kommentar:

  1. Fota med näsan =) det var en ny teknik den har jag inte provat hihi. Vad stort det blev, kul. I det grönsakslandet kommer du få plats med en hel del.
    Ska bli kul och följa dig i ditt odlande nästa år.
    Ha en skön helg / Mari

    SvaraRadera