söndag 16 oktober 2011

Inspiration

Det verkar finnas obegränsade mängder inspiration, information och åsikter i det här ämnet, i form av bloggar, forum, tidningar, böcker, TV-program m.m. Jag försökte orientera mig lite genom att läsa om anläggande av land på några forum, åsikterna verkade dock vara lika många som skribenterna och det var svårt att komma fram till vad som skulle vara bra, så jag tror jag ska hålla mig till gamla hederliga böcker på den fronten. Däremot är det trevligt att få lite inspriation, en bra källa till det är bloggen med tillhörande frö-handel, gourmetodling.com och gourmetgarage.dk. De säljer italienska fröer som verkar väldigt trevliga och skall funka även här i det lite bistrare klimatet. Sparrisplantor ska de ha också, något som annars verkar lite svårt att få tag på, så jag lär bli storkund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar